DAT303 - Virkemidler i e-læringsproduksjoner som gir høy læringseffekt

Hopp til hovedinnhold

E-læring kan i dag inneholde mange elementer og effekter som film, tekst, bilder, animasjoner, interaktivitet, effekter, evaluering, spørsmål og svar, refleksjon etc. E-læring kan være veldig kjedelig og svært underholdende. Men hva er viktige ingredienser for å oppnå god læring? Vi kan bruke et av våre bestselgende kurs som en test, og gjøre endringer og justernger underveis slik at vi kan måle effekt gjennom tilbakemeldinger. Oppgaven utføres i nært samarbeid med våre læringsarkitekter. 

Oppdragsgiver

Cimple

Cimple utvikler og distribuerer moderne multimedia e-læringskurs til store norske og internasjonale virksomheter innenfor olje/gass, energi, havbruk, telecom, bygg/anlegg etc. E-læring har utviklet seg mye de siste tiårene, og det er viktig for oss å være ledende på innhold, produksjon og «wow faktorer».  Vårt marked er i sterk vekst, og det er derfor alltid plass til dyktige og engasjerte folk.

Oppgaveforslag

Type: Fra virksomhet
Publisert: 2020-11-22
Status: Ledig
Grad: Bachelor

Fagområder

Dette forslaget er åpent for flere studentoppgaver.