Du har kanskje fått med deg at Align Racing er en studentorganisasjon som bygger bil? Kanskje er du en av de som tenker at Align Racing kun er en forening for teknisk interesserte studenter? Align Racing er en mer allsidig studentforening enn som så, og akkurat nå søker de nye engasjerte studenter - innenfor alt fra IT, HR, ledelse, markedsføring og økonomi.

Align Racing UiA fremmer samarbeid og godt arbeidsmiljø for medlemmene. Foto: Align Racing UiA

Hva er Align Racing UiA?

Align Racing UiA er en studentorganisasjon for studenter ved UiA, og målet deres er å konkurrere i Formula Student om sommeren. I Align Racing finnes det flere ulike avdelinger med varierende oppgaver; de tekniske avdelingene har ansvar for produksjonen av bilen, mens de administrative avdelingene (HR, IT, markedsføring, PMO og økonomi) har ansvar for at Align Racing UiA fungerer som organisasjon.

Hvem kan bli med?

Align Racing UiA er en tverrfaglig organisasjon som ønsker alle studenter velkommen som medlemmer, uavhengig av campus og studieretning. Uavhengig om du studerer sykepleie, kunst og håndverk, eller musikk er Align Racing åpent for deg. Det er ikke noe krav til forkunnskaper, bare til engasjement og motivasjon.

Hvorfor bør du bli med?

Therese Waldal Aarstad er HR-ansvarlig i Aling Racing, og er strålende fornøyd med å være en del av studentorganisasjonen. Ifølge henne er noen av fordelene med å være med i Align Racing UiA at du får:

• Verdifull erfaring som er relevant for senere karriere
  • Høyt læringsutbytte og muligheten til å tilegne deg nye ferdigheter
  • Muligheten til å utvikle og utfordre deg selv.
  • Et stort sosialt nettverk der alle ønsker å hjelpe hverandre.
  • God erfaring med å jobbe i team
  • Mange sosiale arrangementer som gjør at medlemmene blir bedre kjent med hverandre.

Hvordan går du frem?

Align Racing søker både ledere og medlemmer til neste års team allerede nå. Oversikt over hvilke stillinger som er ledige finner du her. Hvis du ønsker å søke som medlem til Align Racing UiA, så fyller du ut søknadsskjemaet som finnes på denne nettsiden.