Customer Success Manager

Hopp til hovedinnhold

Er du nysgjerrig på å lære mer om og utvikle deg innen området økonomi og teknologi? Som Customer Success Manager vil du jobbe tett med våre kunder og samarbeide med alle avdelinger i 24SevenOffice. Vi står klare til å satse på deg som ønsker å starte din karrierereise hos oss!

 

“Ett av de største høydepunktene så langt i rollen som Customer Success Manager var da jeg fikk dra ut til en kunde og lære de opp i vårt system, etter kun 5 mnd. i rollen. Det å bli vist den tilliten, og vokse på utfordringen -- det var veldig gøy! Tillit er noe av det beste med arbeidsmiljøet vårt. Alle ansatte hos oss, nye som gamle, får muligheten til å prøve og feile i ulike settinger og situasjoner - det bidrar til et høyt engasjement.”

Mariann Mjånes, Senior Sales Associate

 

Vi tilbyr:

  • En allsidig fulltidsjobb, der du får innsikt i businessen til en bedrift i kraftig vekst.
  • En opplæringsperiode som består av et introduksjonsprogram for at du skal bli trygg i din rolle.
  • En inngangsbillett til en karrierevei etter endt studium. Vi vet at veien blir til mens man går, og vi vil holde alle muligheter åpne for deg.
  • Bli en del av et team som jobber for felles mål og hjelper hverandre – vi har et ungt arbeidsmiljø som oser av engasjement
  • En kontorplass i nye lokaler på Fornebu. Her har vi sjøutsikt, 3 kantiner, gratis treningsstudio, og mye mer!
  • 24SevenOffice-familien holder til i Skien, Oslo, Notodden, Stockholm og New York – internasjonalt samarbeid vil være en del av hverdagen din.

 

Arbeidsoppgaver:

I rollen som Customer Success Manager er ingen dag lik, men noen av dine viktigste arbeidsoppgaver blir å:

  • Bli med på aktiviteter som øker din forståelse for kundereisen og vår business. Dette innebærer at du vil jobbe med alt fra kundepresentasjoner til implementering av våre systemer, i løpet av dine første måneder hos oss.
  • Sette deg godt inn i vårt system, slik at du på best mulig vis kan hjelpe våre kunder med ulike problemstillinger på telefon, mail og chat.
  • Booke inn og gjennomføre møter med mindre selskaper for å introdusere 24SevenOffice sitt system.
  • Ta en aktiv del i utviklingen av vår arbeidsmetodikk inn mot ditt team og resten av organisasjonen i Norge.

 

“De vennskapelige konkurransene og det sosiale båndet på kryss og tvers av avdelingene er noe av det som gjør det ekstra gøy å komme på jobb. Vi konkurrerer ofte med hverandre om hvem som booker flest møter i løpet av en uke eller tar en runde bordtennis i pausene. Det skaper et helt unikt arbeidsmiljø, og det morsomste jeg har vært med på så langt er hyttetur med teamet. Slike turer bidrar til å bygge en god team-dynamikk og skaper enda tettere bånd mellom oss”.

Håvard Høllen Sjøen, Customer Success Manager

 

Vi søker deg som:

  • Er nyutdannet og har fullført en bachelorgrad eller mastergrad. 
  • Oppstart for denne stillingen er april/mai og august 2020, så her vil du ha mulighet til å gå rett fra skolebenken til ny jobb.
  • Du behersker norsk eller svensk meget godt, både skriftlig og muntlig.
  • Er nysgjerrig og kunnskapssøkende innenfor området økonomi og teknologi.

 

Vi stiller med nødvendig støtte slik at du kan bygge kunnskap og kompetanse hos oss. Det viktigste vi ser etter i rekrutteringsprosessen er personlige egenskaper, potensiale og motivasjon. Til rollen som Customer Success Manager ser vi etter deg som er initiativrik, problemløsende og har gode samarbeidsevner.

 

“Det jeg synes er unikt med 24SevenOffice, som også var det første jeg la merke til, er miljøet, både i og utenfor kontortid. Arbeidsmiljøet vårt preges av kunnskapsdeling og lagspill -- og vi er flinke til å spille hverandre gode. Dette er en av mange grunner til at jeg gleder meg til å dra på jobb hver dag. Høydepunktet så langt må være da jeg ble forfremmet til Senior Customer Success Manager. Det er motiverende å bli lagt merke til for den jobben man gjør og bli belønnet for det.”

Tom Ingar Ryhagen, Senior Customer Success Manager

 

Kontaktpersoner:

Julie Sannerud
jsa@24sevenoffice.com

 

Følg linken for å søke på stillingen: https://24sevenoffice.com/no/selskapet/ledige-stillinger/

Stilling

Publisert:2020-02-12
Type stilling: Heltid
Frist:2020-05-30

Fagområder

  • Uspesifisert

Sted

  • Oslo

Kontaktperson

Kontkatperson

Julie Sannerud

Vi hjelper bedrifter med å nå sine mål

Vår misjon er å bidra til å flytte grenser i samspillet mellom mennesker og teknologi. Gjennom å sette brukeren i sentrum og integrere alle sentrale prosesser i ett økosystem - hjelper vi våre kunder å utnytte sitt fulle potensial og nå sine mål

24SevenOffice ble etablert i 1997 og er Europas første leverandør av et 100% skybasert ERP-system. Med over 20 års erfaring er vi nå en ledende aktør innen skybaserte forretningssystemer, også kalt SaaS (Software as a Service) eller “cloud computing”.

24SevenOffice-familien har vokst fra å være en liten gjeng på ett kontor til å bli en stor-familie på over 150 ansatte. I dag holder vi til i Oslo, Skien, Notodden, USA og Stockholm – og vi vokser stadig.

Uansett hvilket kontor du besøker vil du merke at kulturen sitter i menneskene. Våre kjerneverdier er tillit, nysgjerrig, modig, vær god og spirit.