Vil du følge opp Fortum sine kunder og bidra til å sikre kvalitet og øke kundetilfredsheten?

Hopp til hovedinnhold

Vi søker Customer Interaction Agent til vårt team i Kristiansand eller Oslo. Vi ser etter deg som har et brennende engasjement for kvalitet og kundetilfredshet. Du må være serviceinnstilt, kunne jobbe selvstendig og ha erfaring fra kundebehandling. Rollen som Customer Interaction Agent tilhører Customer Acquisition and Sales og rapporterer til Team Leader Quality.

Oppstart: SnarestArbeidstid: Kveldstid, to dager i uka (kl 15.00/15.30-20.00/20.30)Arbeidssted: Kristiansand/Oslo. (I perioder med høyt smittetrykk må man belage seg på hjemmekontor.)Arbeidsoppgaver:Hovedoppgaven vil være å håndtere kundenes tilbakemeldinger fra vår kundeundersøkelse ved salg for Fortum Consumer Solutions i Norge. Som en del av vårt team vil du arbeide proaktivt for å sikre en god salgsprosess og for å øke kundetilfredsheten. Du må derfor være opptatt av hele verdikjeden i salgsprossen og være en god bidragsyter til å heve kvaliteten i salget.

  • Utring til nye kunder ved NPS og CSAT-undersøkelser sendt etter bestilling
  • Oppfølging av tilbakemeldinger fra kundeintervjuene
  • Videreformidle kundens tilbakemeldinger
  • Trygge nye kunder og forankre nysalget. Utføre savedesk-oppgaver hvis nødvendig

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra kundebehandling
  • Salgserfaring er en fordel
  • Minimum fullført videregående skole

Personlige egenskaper:

  • Du er entusiastisk og ønsker å skape gode kundeopplevelser
  • Telefon er et verktøy du behersker godt
  • Du har gode kommunikasjonsevner
  • Du jobber selvstendig og tar ansvar for arbeidsoppgavene dine
  • Du er løsningsorientert med et høyt fokus på kundens perspektiv
  • Du er villig til å lære og tar initiativ 
  • Du har et sterkt fokus på kvalitet i dine leveranser
  • Du har god teknisk forståelse

 

Du vil rapportere til leder for Team Quality Norway. Stillingen vil være lokalisert i Kristiansand eller i Oslo.  Kontakt Bemanningsrådgiver Merete Mosland Nyhus i Manpower for spørsmål til stillingen. Tlf: 95704999 / merete.mosland.nyhus@manpower.no.Det er kun søknader som kommer via annonsen som vurderes, og kandidater vurderes fortløpende pga snarlig oppstart.

Stilling

Stillingstittel: Customer Interaction Agent
Publisert: 2021-06-10
Type stilling: Midlertidig stilling
Frist: Fortløpende
Oppstart: Etter avtale
Stillingsprosent: 25%

Fagområder

  • Administrasjon og ledelse
  • Datateknologi
  • Helse- og sosialfag
  • Historie, filosofi og religion
  • Idrettsfag
  • Ingeniør- og teknologiske fag
  • Kunstfag
  • Lærerutdanning og pedagogikk
  • Medie- og kommunikasjonsfag
  • Musikk
  • Realfag
  • Samfunnsfag
  • Språk og litteratur
  • Uspesifisert
  • Økonomi og juss

Sted

  • Agder