Bacheloroppgave i IT og Informasjonssystemer

Bacheloroppgave i IT og Informasjonssystemer

Vi undersøkte en forretningsidé til klienten vår, med en grundig markedsanalyse for å bevise et markedsbehov, kom opp med en finansiell plan på hvordan idéen kan tjene penger, kravspesifikasjon med tanke på funksjonalitet, og produserte en design prototype gjennom flere faser.

Gjennom hele prosjektet har Scrum blitt brukt som en agil metode, noe vi har svært gode erfaringer med. Helt fra første studieår ved Universitetet har vi blitt eksponert til Scrum prosjekter, men aldri i et prosjekt på en slik størrelsesskala. Dette har vært en veldig god erfaring for oss med tanke på å få jobbe med så store prosjekter. Prosjektet ble vurdert til å omfatte ca 2000 arbeidstimer.

Vi kan desverre ikke publisere detaljer rundt produktet vårt, ettersom dette er konfidensielt ovenfor arbeidsgiveren vår.

Publisert:2017-05-23
Studium: IT og Informasjonssystemer