Gjennom Kompetansetorgets nyhetsbrev får du viktig informasjon om det som skjer innen oppgavesamarbeid og stillingsutlysninger på Universitetet i Agder - rett i innboksen!

I en hektisk hverdag kan det være vanskelig å huske alt som skjer og alle frister som utløper.

Ved å abonnere på Kompetansetorgets nyhetsbrev får du den siste informasjonen og påminnelser rett i epost-innboksen din. På den måten går du aldri glipp av en sjanse til å samarbeide med Universitetet i Agder.

Et eksempel på et slikt nyhetsbrev finner du her.

Bli med nå!

Trykk her for å melde deg på Kompetansetorgets nyhetsbrev!

Husk å velge hvorvidt du representerer en virksomhet, er student eller er faglig ansatt på UiA!

Kompetansetorget i sosiale medier

Husk at du også kan få god informasjon om det som skjer på Kompetansetorget gjennom våre kanaler i sosiale medier. Se etter logoer til Facebook og LinkedIn nederst på siden og følg oss!