Norunn Eftestøl Grødeland

Assistant Professor

Kontor:
127 ( Universitetsveien 32, Kristiansand )

Vitenskapelige publikasjoner

• Grødeland, Norunn Eftestøl; Salater, Martine Stavrum (2024). Ungdomsskoleelevers opplevelse av arbeidslivsfaget i videregående skole, og tanker omrking valg for videre skolegang.
  • Grødeland, Norunn Eftestøl (2024). Ungdomsskoleelevers opplevelse av arbeidslivsfaget i videregående skole, og tanker omrking valg for videre skolegang.
  • Grødeland, Norunn Eftestøl (2024). Om å gripe og å begripe: En studie av hvordan sensorikk tematiseres i yrkesfaglæreres undervisningspraksis i restaurant- og matfag.
  • Grødeland, Norunn Eftestøl (2024). Betydningen av språk i yrkesopplæringen.
  • Grødeland, Norunn Eftestøl; Salater, Martine Stavrum; Svendsen, Mathilde Dahlen (2024). Instruktøropplæring: motivasjon og vurderingsarbeid.
  • Grødeland, Norunn Eftestøl (2024). Instruktøropplæring: Instruktørrollen og kommunikasjon.
  • Grødeland, Norunn Eftestøl (2023). Instruktøropplæring: Ungdom og ungdomsperspektivet​.
  • Grødeland, Norunn Eftestøl; Salater, Martine Stavrum (2021). Makerspace: Teknologi, kreativitet og tverrfaglighet. Elevers opplevelse av makerspace som læring- og samarbeidsarena..
  • Grødeland, Norunn Eftestøl (2021). Elevers erfaringer med arbeid i et teknologirikt og tverrfaglig klasserom, og hvilken betydning dette har for lærerens rolle.

Sist endret: 4.08.2023 09:08