Vektorisering av logo (muligens ny logo), nettside, grafisk design og promosjonsmateriell for Grimstad Motorbåtforening

Foreningen ønsker en fornyelse av eksisterende nettside samt oppdatering av logo og grafisk profil. Det er også ønskelig med diverse promosjonsmateriell i form av videoer, bilder etc. som kan brukes på foreningens nye nettsider. Vi er åpne for ideer fra studentene og hva de ønsker å fokusere på. Vi håper å få noen interesserte studenter fra linjen Multimedieteknologi og -design i Grimstad som vil hjelpe oss med dette som sin bacheloroppgave (DAT303) våren 2025.Dagens løsning er basert på Wordpress og vi vil sette det som en forutsetning at ny nettside baseres på dette verktøyet for å lette senere administrasjon av nettsidene. Det vil også være fint dersom det som en del av prosjektet kan utarbeides en brukermanual for nettsiden.

Oppdragsgiver

Grimstad Motorbåtforening

Grimstad Motorbåtforening er en forening hvis formål er:

• å fremme motorbåteierenes interesser i Grimstad
  • å arbeide for nye havner og båtplasser i Grimstad
  • å merke farlige grunner i skjærgården

Oppgaveforslag

Type: Fra virksomhet
Publisert: 2024-10-24
Status: Ledig

Dette forslaget er åpent for flere studentoppgaver.