Flua Pizza søker servitører og kjøkkenmedarbeidere til sommersesongen!

Flua Pizza fikk en knallstart etter vi åpnet i fjor. Nå forbereder vi oss og ser frem mot det vi tenker blir en fantastisk sommersesong!Vi synes selv vi lage kanongod pizza, men er opptatt av at både drikke, service og helhetsopplevelsen skal være like bra som pizzaen!

Vil du være med å bidra? Vi trenger flere med på laget til både kjøkken og servering!

- Er du over 20år?

- Har du erfaring fra serveringsbransjen? Eller tror du at det kan passe bra for deg?

- Liker du mennesker og motiveres av å gi skikkelig bra service? Setter du din stolthet i å levere godt?

- Har du lyst til å jobbe i et hektisk og hyggelig arbeidsmiljø hvor ditt bidrag ses og betyr noe?

- Er du opptatt av mat og/eller vin og er sugen på å lære mer?

- Har du erfaring fra kjøkken, vil lære å lage digg pizza og sette deg mål om å være stolt av hver pizza du sender ut til kunden?

Vi tilbyr:

Stilling

Stillingstittel: Servitør
Publisert: 2024-04-16
Type stilling: Sommerjobb
Frist: Fortløpende
Oppstart: Etter avtale
Stillingsprosent: 50%

Uspesifisert

• Agder

Karen Halvorsen

Medeier
Flua Pizza AS

Flua Pizza er en familiedrevet restaurant/ pizzabar som åpnet sommeren 2023.

Vi holder til i Kristiansand sentrum i sjarmerende lokaler i et hus fra 1738, med en superhyggelig bakgård. Vi serverer digg surdeigspizza og digge viner fra baren. Vi har mange flinke og hyggelige ansatte som trives godt på jobb. Nå går vi mot høysesong og trenger flere med på laget! Mange av våre ansatte er studenter og det er en perfekt jobb å kombinere med studier hvor du kan jobbe mye i sommer og eventuelt fortsette i deltidsstilling når studiene starter igjen.

Åpne nettsted